Artikkelit

Nettikaupan uudet maksutavat

Nettikaupan ensimmäisiä kompastuskiviä olivat maksutavat, netin yleinen turvallisuus, kauppojen luotettavuus ja kuljetukset. Ostajat ympäri maailmaa olivat kuitenkin tottuneet tilaamaan erilaisista postimyyntikuvastoista, joten internetin kauppapaikat eivät varsinaisesti tuoneet mitään suurempaa uutta, kuin sen, että nuo satojen sivujen kokoiset myyntikuvastot lähes loppuivat…

Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen

Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen on yksi tärkeimmistä sektoreista liiketaloudessa tänä päivänä. Sen lisäksi, että digitaalinen markkinointi on suosituin, on se myös useimmiten edullinen väylä markkinointiin. Sosiaalista mediaa ja internetiä ylipäätänsä käyttää tilastojen mukaan yli 88% suomalaisista. Somekanavista suosituin oli WhatsApp, jota…

Suomalaiset villinä Euro 2020 paikasta

Kerrankin suomalaiset pääsivät juhlimaan aiheena jalkapallo, ja juhlinta näkyikin läpi koko maan. Seuraavaksi odotellaankin sitä arvontaa, jotta tiedetään missä pelataan kesällä ja keitä vastaan. Tänä vuonna nimittäin Euroopan mestaruudesta pelataan useammassa maassa kuin koskaan aikaisemmin nämä lopputurnauksen ottelut, ja finaali…

Positiivisten asiakassuhteiden tärkeys korostuu verkkoliiketoiminnassa

Verkossa toimivan yrityksen johtaminen voi olla haastavaa, etenkin jos tietämys asiakastyytyväisyyden ja asiakkaiden sitouttamisesta on vähäistä. Ei ole mitenkään helppoa saada kuluttajien huomiota kiinnitettyä itseensä netissä, jossa lukemattomilla muillakin yrityksillä on samansuuntaiset tavoitteet. Positiiviset asiakassuhteet ovat avainroolissa yrityksen brändin rakentamisessa…