Sosiaalinen media

Facebook, SoMe

Siellä vain on oltava…..vai onko

Suosituinta some-palvelua YouTubea käyttää yli 80 prosenttia 15–74-vuotiaista suomalaisista (DNA 2016). Tubettamisesta puhutaan paljon, mutta nuoristakin harvempi kuin joka kymmenes julkaisee itse videoita (Some ja nuoret 2016). YouTube vahvistaa yhä asemaansa, mutta kovin sosiaalista sen käyttö ei ole.

Toisena tulee Facebook. Koko maailmassa sillä on liki 1,8 miljardia käyttäjää kuukaudessa ja Suomessa noin 2,5 miljoonaa. Sen käyttö laskee ainoastaan alle 18-vuotiailla. Trendi on jatkunut viimeiset viisi vuotta ja samaa voi odottaa jatkossa. Facebookin käyttäjämäärä kasvaa kuitenkin vanhemmissa ikäryhmissä.

Facebook ei teknisesti ole vaikea projekti yritykselle – kuten ei moni muukaan sosiaalisen median pinta – mutta ongelma on kokonaisuudessa, resursseissa ja ymmärryksestä.

ER-tuki voi sparrata, suunnitella ja auttaa yritystäsi muodostamaan oma sosiaalisen median suunnitelma, aikatauluineen, budjetteineen, seurantoineen ja analyyseineen.

ER-tuki ja Kari Oksanen on kouluttanut yrittäjiä sosiaalisen median perustietoihin viimeiset pari vuotta Kalkkipetterissä Lohjalla, mutta sosiaalisen median yrityskohtainen analyysi ja tapaaminen on täysin mahdollista. Tällöin kysymyksessä on muunneltu versio tuotteestamme “markkinoinnin peruskonsultaatio”, jossa pääpaino on yrityksen resurssien ohella myös sosiaalinen media ja yrityksen mahdollisuudet ja uhat siellä. Aikavaraus 1-2 tuntia tapaamiselle, 2-3 päivää raportin kirjoittamiselle ja hintaa palvelulle 549€+alv + matkakulut max 200€.

Tilaa heti soittamalla Karille 0400 733469.