Me haluamme olla tietoisia mitä on tarjolla. Uusinta uutta mm. tässä Adobelta:
Tieto on arvokasta, mutta suurten tietomäärien käyttäminen ja oikeiden päätösten tekeminen hakusanojen sijoittamisesta ei ole aina helppoa. Ensimmäisenä alallaan Adobe yhdistää nyt kohderyhmiä hakumainontaan tekoälyn ja koneoppimisen kautta. Adobe Advertising Cloudin uudet ominaisuudet ja uusi käyttöliittymä helpottavat mainostajien työtä ja lisäävät tuottoa.
Kaikki hakumainonnan kanssa työskentelevät tietävät, että kampanjoiden suunnittelusta ja optimoinnista on tullut paljon entistä monimutkaisempaa. Miljoonia tiedonmurusia ja tuhansia hakusanoja käytetään nyt kampanjoiden kohdistamiseen muun muassa yleisön, laitteiden, maantieteellisen sijainnin ja kellonajan perusteella. Kaikkien näiden tietojen ottaminen huomioon mainosten sijoittelussa on käytännössä mahdotonta.
Tämän ongelman ratkaisemiseksi Adobe esittelee uusia ominaisuuksia tekoälyyn pohjautuvaan Adobe Advertising Cloud -ohjelmaansa. Sen ydin on tekoäly- ja koneoppimisen teknologia Adobe Sensei.
Mainostajat saavat täydellisen näkemyksen
Adoben muiden ohjelmistojen, kuten Adobe Analyticsin, Adobe Audience Managerin ja Adobe Campaignin kanssa mainostajat saavat nyt apua kampanjoidensa hintatarjousten, simulaatioiden ja ennusteiden priorisointiin. Samalla hakumainosten kohdistusprosessi yksinkertaistuu, mikä voi säästää aikaa ja lisätä mainosten tuottoa.
Adobe Sensei tarkkailee jatkuvasti kampanjoiden odotettua ja todellista tehokkuutta, ja hakusanojen hintatarjouksia mukautetaan tuottojen maksimoimiseksi monta kertaa päivässä. Mainostajilla on myös täysi näkyvyys ennustemalliin ja sen tarkkuuteen, ja saatavilla on raportteja, joista mainostajat näkevät klikkaus-, kustannus- ja tulomallit.
“Seuraavan sukupolven hakumainonta perustuu parempaan tiedonsiirtoon, suurempaan laskentatehoon ja läpinäkyvyyteen. Uusi teknologia tukee ja kehittää työtä, jota yritysten myynti- ja markkinointiosastoilla tehdään. Olemme automatisoineet entistä enemmän prosesseja Adobe Advertising Cloud Searchissa”, kertoo Adobe Advertising Cloudin Pohjoismaiden johtaja Håkan Cédell.
Uusi käyttöliittymä parantaa kampanjoiden hallintaa
Adobe Advertising Cloud Searchissa on myös uusi käyttäjäystävällinen ja tehokas käyttöliittymä. Sen avulla monimutkaisten kampanjoiden etsintä ja järjestäminen on entistä nopeampaa. Lisäksi mukautetut raportointisuodattimet ja sarakkeet auttavat yksinkertaistamaan monimutkaisia tietoja niin, että perusta oikeiden päätösten tekemiselle selkeytyy.
Tutustu Adobe Advertising Cloud Search -ohjelmaan täällä.