Yrityksen tarjoukset paremmin esille

Jos sinulla on yritys, joka tarjoaa palveluita yrityksille tai tuotteita yksityisille, sinulla voi olla vaikka verkkokauppa, niin oletko missään vaiheessa vielä ehtinyt miettiä, tai onko ollut mietinnässä, miten vielä entisestään voisi saada omia tarjoomia entistä paremmin esille netissä. Eli miten kaikki netissä sivustoja selailevat ihmiset päätyisivät ostamaan sinulta?

ER-tuki ei ole koskaan pyrkinyt tekemään mitään massan kautta, vaan pikemminkin tarjoamaan selkeitä vastauksia yksityiskohtaisiin ongelmiin, samalla parantaen yrityksen toimintaedellytyksiä ja viime aikoina enemmänkin tuota Google näkyvyyden parantamista. Siinäkään ei kyse ole yksittäisestä taikatempusta vaan yritystoiminnalle olennaisesta jatkuvan kehityksen ajattelusta ja Googlen huomioimisesta siinä.

Olemme aloittaneet oman taaperruksemme netissä jo 90-luvulla ja sen jälkeen olemme sekä tuottaneet vuosien varrella satoja tavallisia nettisivuja, teemasivustoja sekä kirjoittaneet satoja eri alan artikkeleita niin nettiin kuin printtiin, joten me uskallamme luvata sisältöä alalle kuin alalle. Myös haastattelut, valokuvaukset ja tapahtumamarkkinointi ovat tulleet meille tutuksi.

Mikä Google on?

Google on nykyään vastauksia etsivän ihmisen kaveri, Google tarjoaa vastauksia ihmisten kysymyksiin ja entistä enemmän tulevaisuudessa kotisivujen tulee olla sellaisia, jotka omalla segmentillään tarjoavat entistä paremmin vastauksia ihmisten tarpeisiin.

Jos siis Google tarjoaa vastauksia kysymyksiin, niin kotisivujenkin tulee olla enemmän vastauksia kuin kysymyksiä, esimerkiksi jos joku haluaa tietää mistä netistä löytyy casinoita, hän voi kysyä sitä netissä ja saada vastauksena, että netissä casinot sinulle tarjoaa ja sitten tulee linkkejä, on asia mikä tahansa, melkein kaikkeen löytyy netistä jonkinlainen vastaus.

Netti on kuitenkin tuonut tullessaan myös uusia ongelmia, tai eivät ne uusia ole. Nimittäin ihmisten kyky erottaa tosiasiat ja valemedia, monelta ihmiseltä puuttuu täysin lähdekritiikki, ja siinä voi olla yksi suurimmista netin ongelmista. Jopa täysin toimiva yritys voi kohdata kysymyksiä omaa kotisivuaan kohtaan, jos kotisivu ei ole muuten täysin kunnossa, tai näyttää olevan jo vanha. Nykyään yritysten on pidettävä entistä paremmin huolta kotisivujen sisällön paikkansapitävyydestä, sillä lähes jokaiselle alalle löytyy netistä kyllä vaihtoehtoisia toimittajia.

Kaiken sisältötyömme ja muun ohella teemme myös jonkin verran perustason Google Ads mainontaan, mutta emme ole missään nimessä sen alan huippuasiantuntijoita.

Mitä tarjoat ja kenelle

Se mitä paremmin tiedät, kenelle olet myymässä tai yrität myydä, sitä helpompaa on tehdä sisältöä, joka siihen liittyy. Ota yhteyttä, kerro mitä haluat myydä, ja me annamme yhden vinkin ilmaiseksi. Tietenkin käymme ensin myös katsomassa kotisivunne ja vinkki voi liittyä jotenkin myös kotisivujen rakenteeseen tai toimivuuteen, mutta lupaamme yhden vinkin maksutta.

Se tilaatteko meiltä mitään muuta, on sitten toinen asia.

Vinkki maksutta – täysin ilmaisesti

Kuten sanoimme jo alussa, Google ja nettimarkkinointi ei ole työ, joka tehdään vain kerran. Se on työtä, jota pitää tehdä koko ajan, aivan kuten myyntiäkin pitää tehdä koko ajan, jotta tulosta syntyy ja palkkoja voidaan maksaa, onko meistä auttamaan teitä tavoittamaan myyntitavoitteenne paremmin. Sitä me emme voi luvata, mutta voimme luvata rehellisiä vastauksia ja rehellisiä toimia, jotka useasti ovat auttaneet asiakkaitamme saavuttamaan tavoitteensa, tai pääsemään ainakin lähelle niitä.

Kaikki lähtee suunnitelmallisuudesta ja tekemisestä. Me teemme mielellämme töitä toisille yrityksille nyt ja tulevaisuudessa. Tekemällä työmme hyvin, sekä me että asiakkaamme menestyvät paremmin.

ER-tuki ja teemasivustot

Olemme viimeisten vuosien aikana avanneet muutamia eri teemoihin erikoistuneita sivustoja, joita päivitetään vähintään viikoittain tiedotteilla ja uutisilla. Näitä teema sivuja meillä on autoiluun, urheiluun, hyvinvointiin, ruokaan, viihteeseen, eUrheiluun, matkailuun, säästämiseen, sisustamiseen, rakentamiseen, aikuisviihteeseen ja mm myös vihreisiin arvoihin. Teemme kaikille näille sivustoille myös omia artikkeleitamme, mutta emme joka viikko.

Kysymyksiä ja vastauksia

Mitä ER-tuki tekee?

ER-tuki tarjoaa pienille, keskisuurille ja miksei isommillekin yrityksille apua Google näkyvyyden parantamisessa, painottuen sekä yrityksen oman kotisivujen rakenteeseen, sisältöön ja kotisivun linkityksiin muualla internetissä.

Mitä saat ER-tuelta?

Konkreettista konsultointia ja keskustelua myös yrityksen toiminnan suunnasta. Kari Oksanen on toiminut jo vuosia mentorina uusille yrittäjille ja toimii nyt toista vuotta myös Yksinyrittäjä-akatemiassa kouluttajan aiheenaan asiakkuudet ja myynti sekä markkinointi.

Mitä me teemme päivittäin?

ER-tuki tuottaa päivittäin sisältöä nettiin ja printtiin. Kirjoitamme uutisia, artikkeleita, arvosteluja. Osan teemme täysin omatoimisesti, osa on tilaustöitä – joka päivä, ja vain suomeksi. Kirjoittamamme artikkelit ovat 100% meidän itsemme kirjoittamia, aiheesta kuin aiheesta.

Tärkeimmät työvälineemme?

Teemme sisältöä, joten Adoben työkalupakki on meillä kovassa käytössä, kuten myös MS Word, mutta SEO asioissa käytämme niin MozBaria, Majesticia kuin Googlen omaa Search consolea ja sisällöntarkistamisessa varmistamme sisältömme natiiviutta mm Copyscapella.